January 18, 2012

ceritahariRABU

cerita hari rabu !! hurmmm.. tengok la bersepah nak mati meja aku.. hahaha ! mana taknya, taksempat nak kemas sebab banyak sangat kerja taw.. harini mak bagi aku masuk pukul 10, datangdatang kerja tengok ada yang cuti lagi... hurmmm~~ pahampaham jela kalau time gaji ada yang cuti memang sempot la..
 
 buatalasperutjetaw :)


menu tengahari ni apa ye ??! ooooo... perut ni rasa nak makan NASI AYAM je.. hihi~ kalau nak makan nasi ayam kat sini, tempat paling best kat area pizza hut tuh.. restoran sukand nama dia.. macammacam jenis nasi ayam ada kat sana taw.. yang aku taw la ::
  • nasi ayam special
  • nasi ayam blackpepper
  • nasi ayam bermadu
  • nasi itik

sedapkan !!!!!!


 macammacam lagi taw... setakat yang kat atas je yang aku taw.. yang lain tak ingat la.. lupa sebab jarang makan kat sana.. selalu aku tapaw jah !! :)


 tukartopiklain OK!!







“sayang, abang ada benda nak kongsi ni tapi abang taw sayang penat.. kalau macam tu sayang tido la sebab abang pun taktaw lagi balik pukul berapa”



Yang ni cerita malam tadi punya.. taksempat aku nak update kat blog sebab penat sangat kan… yela dia pun sibuk ngan event dia tuh sampai sanggup call aku then biar aku dengar apa yang jadi kat sana.. dia takut aku takpercaya yang selama ni dia dok keluar tiaptiap hari balik lewat sebab niat yang baik bukan melencong kot lain... 



AKU ???? percaya ke tak... mestila aku percaya even kadangkadang hatikecik aku ni jahat suh curiga ngan dia.. tapi nasib baik aku sentiasa positif ngan dia.. huhu ! 


0 comments:

Post a Comment