January 19, 2012

19jan2012

hai !! sambil tunggu buah hati yang taktaw nak balik pukul berapa ni, meh aku cerita apa yang jadi start dari petang sampai la saat ni...



bos bagi limau sekotak untuk semua pekerja dia ! bagus kan :).. tapi aku tak ambik lagi sebab susah nak bawak.. naik motor la katakan mana la celuih !! huhu


limau mandarin~~ auummmm



OK !! cerita kedua pulak.. disebabkan esok dorang nak makan besar kat restoran cina & dah semestinya aku takkan ikut.. so, boss decide nak belanja kami tadi.. tempat makan kami pilih sendiri... selepas ditimbangdikiradidarabdandibahagi kami pilih pizza hut.. mula bajet macam nak tapaw je, tapi tengok cara boss macam nak have fun je kat pizza sana so kami makan kat sana jela..




JOMTENGOKAPAMENUPILIHANKAMI::




menu pertama !


haa ! yang ni anak boss ah tie yang pilih.. bukan main excited pilih tapi makannya ciput jah.. hihi besa la budakbudak kan seronok sangat bila ada makan ramairamai camni :)




menu kedua !


yang ni mesti la aku yang pilih !! sedap kot~~ nyumnyum....




menu ketiga !!


yang ni pun anak boss ah mei yang pilih... dia ni memang taksub kat kepak ngan peha ayam... kalau takda part ni memang dia taknak makan la.. huhu ~~



pastu ada la menu sampingannya.. cam biasa la mushroom soup, pasta meatball, roti.. tu jela yang kami order... kalau order banyakbanyak nanti takut tak abis... takut takhabis ke malu nak order banyakbanyak ??? poyo sangat kan !!! hahahahah




bAhAgIAn kEmUncAk !!!!!




part ni yang aku paling suka ! nak taw tak boss kasi angpow sekali.. banyak ke sikit ????!!!! haaaa... hat tuh biarla rahsia... berbaloi la ngan penatlelah aku... aku pun taksangka dia bole bagi angpow banyak tuh... hihi... bole la shoping, niat haritu kan tergendala sekejap.. cuti 2 ari nanti bole shoping puaspuas (aik !! sejak bila aku terjerumus dalam aktiviti shopingshoping ni...haha)...





:: thanks boss tuk pizza, limau & angpow tuh !! 
kalau saya takdapat offer tempat lain 
saya akan stay kerja kat 
CHSTELE tuh ::



0 comments:

Post a Comment